Brevbäraren kom med present!

Här i huset är brevbäraren INTE populär. Luna blir rabiat så fort hon hör mopeden närma sig ooch sedan ligger hon på vakt nedanför postinkastet i ytterdörren. Så fort posten stoppas in i inkastet rycker hon den ur näven på brevbäraren. Och sedan skäller hon ut den stackaren. Matte som ligger sjuk i sängen blir alldeles förtvivlad och gömmer huvudet under kudden. Själv kunde jag verkligen inte bry mig mindre! Jag ligger lugnt kvar och tröstar matte med kramar och pussar och samlar en massa pluspoäng som sedan kan bytas in mot godis!

Idag kom brevbäraren med en present till moí! En sele. What?! Vad är detta??









Vad menar du; "sätta på mig den"?? Är du helt från vettet matte??


Ok matte, du lyckades få den över huvudet på mig... Men thats it! Du knäpper den inte! Åh, vilken skam!



Bonusmatte hälsar stort tack till Sanna och Jocke för utlåningen av selen som hittills ser ut att passa, fortsättning följer!

Själv är jag vansinnigt skeptisk. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0