Familjepresentation

Ok, en snabb resumé av la familia!
Först och FRÄMST: hunden, myten, legenden Costi aka undertecknad!
 

Vi har bonushusse Perre. Jag har honom lindad runt lill-klon.


Vi har bonusmatte Sussie, min personliga assistent.


Bonussyrran och lill-bjäbbot schipperken Luna som är bonushusses ögonsten. Skällig, vaktande, post-strimlande yrväder.


Plastbrorsan Othello, staffordshire bullterrier och gammal gubbe som helst vill att jag flyttar. Typ bums.


Sist men inte minst, bästa bonussyrran Rita, klockren rumän precis som mig!



För övrigt så gjorde bonusmatte en rejäl vurpa på isen utanför ytterdörren idag när vi var på väg in från förmiddagspromenaden. Jag piggade upp stackaren med en lekinvit. Då blev hon glad igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0